محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال

ساخت وبلاگ

برخی فریزر‌های کنوود به غربال آب مجهز می‌باشند که وظیفه‌ی آن به دست آوردن مواد مازاد آب ورودی به سردخانه کنوود میباشد نمایندگی یخچال کنوود در مشهد که ممکن میباشد با تصفیه‌های آب شهری هنوز باقی‌مانده باشند. بیشتر فیلترها از مشتمل بر کربن و یک غربال پارچه‌ای درست شده‌اند. به گذر زمان فرصت غربال گرفته میشود و جریان آب به دیسپنسر کاهش یا این که جدا میگردد. اکثر وقت ها خالق‌ها پیشنهاد می‌نمایند که هر شش ماه یک توشه این غربال بده بستان خواهد شد. البته فرصت بده بستان این غربال به آب محلی شما بستگی داراست. محل قرارگیری غربال در یخچال فریزر‌ها مختلف میباشد اما درسترسی و ردوبدل آن سهل وآسان است. برای داده ها بیشتر دراین باره به دفترچه‌ی راهنمای یخچال فریزر‌تان رجوع‌نمایید.
چه مشکلاتی ممکن میباشد برای یخ ساز و آب سرد کن یخچال کنوود تولید خواهد شد؟
1.کاهش جریان اب خروجی از دستگاه
یک کدام از معمول ترین مشکلاتی که ممکن میباشد برای آب سرد کن سردخانه کنوود ساخت و ساز خواهد شد، کاهش جریان آب خروجی میباشد که انگیزه آن فساد غربال دستگاه میباشد معمولا غربال را بایستی در زمان های وقتی مشخصی بده بستان کرد و در شکل بی توجهی بدین گزینه، رسوبات و مواد مازاد مو جود در آب ورودی لوله های داخلی را مسدود می‌گردد و واحد سنجش آب خروجی به شدت کاهش خواهد یافت. شما می بایست با اعتنا به فرصت اشاره گردیده در کاتالوگ یخچال کنوود جهت بده بستان غربال آب سرد کن مبادرت فرمائید.

2.آب وارد محیط ی داخلی دستگاه سردخانه کنوود نمیشود.
سیستم دستگاه به‌این شکل پباده سازی گردیده است که آب لوله کشی وارد محیط ی داخلی آبسرد کن میگردد و آن‌گاه به شیر خروجی دستگاه منتقل میگردد. در صورتی آب وارد محیط ی دستگاه نشود، به احتمال زیاد شیر ورودی آب در گیر نقص‌ گردیده و برای نظارت اختلال در آغاز مورد نیاز میباشد که از اتصال یخچال کنوود به برق و نداشتن نوسانات برقی اعتقاد نتیجه ها فرمائید، بعد آنالیز فرمایید که لوله ی ورود آب به صدق و در مکان مطلوب قرار گرفته میباشد و گرفتگی در لوله ساخت نشده باشد.
ولی میتوانید به خواسته ارتقا سرعت کار اجرا این اقدامات کلیه فعالیت را به متخصصان بسپارید و از سرویس ها خدمت و چکاپ عصر ای دسته های متعدد نظیر تعمیرگاه مجاز اسباب و اثاث خانگی کنوود توربو خدمت برخوردار گردید.
3.از عمل افتادن یخساز دستگاه
شیوه ی فعالیت نصیب یخ ساز سردخانه کنوود بدین سیرتکامل میباشد که آب بعداز خروج از غربال وارد محیط ی آن گردیده و بعداز قرار به چنگ آوردن در دمای موردنیاز، یخ های ساخت و ساز گردیده وارد محیط خروجی دستگاه می‌شوند. در صورتی هر سیرتکامل اختلالی درین عملیات تولید گردیده باشد؛ در آغاز از پر‌نور بودن سیستم یخساز دستگاه مطمئن گردید. برای چک این زمینه از روی پنل دستگاه و همینطور با دقت به توضیحات مندرج در باطن دفترچه ی راهنمای یخچال کنوود پر‌نور بودن این سیستم را آنالیز فرمائید و آنگاه تحلیل فرمایید که آب ورودی به آن مسدود نشده باشد و همینطور از سلامت بودن غربال ها نیز اعتقاد نتیجه ها فرمائید.
در شرایطی‌که با محاسبه کردن این مفاد گشوده هم نتوانستید ایراد مهم را شناسایی فرمائید؛ احتمالا نقص ساخت گردیده ناشی از فساد موتور سیستم یخ ساز کنوود و یا این که اختلال در سنسور ها است که به جهت تخصصی بودن این مورد توصیه میشود از اشخاص زبده و متخصصان تعمیرات سردخانه و تعمیرات کنوود یاری بگیرید.

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 12:45

با دقت به‌این فرمان که برند کنوود جزو دوستداشتنی ترین مارک ها در دنیا می باشد نمایندگی یخچال کنوود در مشهد مثال های تقلبی متعددی از آنها وجود دارااست ، به همین برهان برای تشخیص برند کنوود اصل نیاز میباشد تا از مرکزها و نمایندگی های دارای اعتبار خریداری فرمایید
کنید و همینطور به لوگوی مهم کنوود که در فراتر به شما نشانه دادیم بر روی تولیدات آن توجه نمائید.
تولیدات کنوود تشکیل داد کجاست؟
اثاثیه خانگی مارک کنوود در سرزمین انگلستان ساخت میشوند ولی در نقاط گوناگون عالم دارنده نمایندگی می باشند که می‌توانید محصول ها آن را به راحتی خریداری نمایید.
نمایندگی مارک کنوود چه‌گونه میباشد ؟
مارک کنوود در بیشتراز 44 مرزوبوم عالم دارنده نمایندگی می‌باشند که تولید ها خویش را با تضمین و گارانتی به دست مشتریان می‌رسانند .
اسباب و اثاث برقی کنوود ایجاد کرد کجاست ؟
پرسش اسباب و اثاث برقی کنوود تشکیل داد کجاست را هم می اقتدار یکی‌از سوالهای پرتکرار در لحاظ گرفت ، آحاد اسباب برقی کنوود وابسته به کارخانجات کنوود در گونه های مرزوبوم ها میباشد .
کنوود تشکیل داد چین یا این که انگلستان ؟
کنوود در صدر در انگلستان احداث گردیده ولی در دیگر سرزمین های ترکیه ، چین و پاکستان کارخانجاتی داراست که اشکال تولیدها کنوود را ساخت می نمایند .
.
لباسشویی کنوود ایجاد کرد کجاست ؟
بعد از پرسش برند کنوود برای کدام مرزو بوم میباشد ؟ سوال ها دیگر از ما پرسیده میگردد که بسیار پرتکرار می‌باشند مثلا از این سوال های متداول می شود به لباسشویی کنوود ایجاد کرد کجاست ؟ ، ترکیب کن کنوود تشکیل داد کجاست ؟ فریزر کنوود ایجاد کرد کجاست ؟ ، کنوود ایجاد کرد کدام سرزمین میباشد و… اشاره نمود. در جواب بدین نوع سوال ها بایستی بگوییم که کنوود اصولا در مرزوبوم انگلستان تاسیس شده است البته با اعتنا به‌این زمینه که کاخانجات دیگری در دیگر میهن هایی زیرا چین ،پاکستان و ترکیه و انگلستان دارااست می قدرت اعلام کرد در تک تک این مرزو بوم ها تولیدات برقی خویش به عنوان مثال ماشین لباسشویی ها را ایجاد می نماید .

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 325 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 13:29

سردخانه های ساید بای ساید کنوود در سبک های پرایم ، پارامو ، سکرت و….ساخت می گردند نمایندگی یخچال کنوود در مشهد و قیمتی در میان 30 تا 50 میلیون تومان در سال 1400 دارا هستند در ذیل اشاره ای جزیی به برخی قابلیت و امکان های تولید ها نو ساید کنوود مانند محرمانه D4S و D2S مینماییم: سیستم در دست گرفتن سرمایش خود کار کمپرسورهای اینورتر معدود مصرف با 124 ماه گارانتی 23 درصد مصرف انرژی کمتر و 11 درصد صدای کمتر
• غربال بوزدایی و تصفیه هوای سه لایه برای بوزدایی تصفیه هوا و از در بین بردن باکتری ها
• نمایشگر LED لمسی
• کشو با امکان تهیه و تنظیم دما جدا از هم از سردخانه
• طبقات فارغ از کادر (Frame Less)
• نور LED فروغ و روشنایی سپید
• door in door برای پرهیز از گشوده و مسدود شدن زیاد در
• آبسرد کن و یخساز اتومات

یخچال فریزر دوقلوی کنوود خوبه؟
فریزر‌های دوقلو از حیث پباده سازی ممکن میباشد به محبوبیت سردخانه ساید نباشند، ولی قابلیت و امکان‌های متعددی دارا هستند.
درین نوع، یخچال فریزر و یخچال به طور کامل مستقل می‌باشند و علاوه بر اینکه موتور جدا‌ای دارا‌هستند، می‌اقتدار آن ها را جداازهم در نقاط مختلفی از آشپزخانه قرار بخشید.
هرچند که حمل و نقل آن سخت وجود ندارد، البته فضای زیادتری نسبت به سردخانه ساید اشغال می‌نمایند. .
برخی از فریزر‌های دوقلوی کنوود امکان اتصال به آب شهری را دارا‌هستند و فضای داخلی آنها نیز بسیار جادار میباشد. به علاوه اینکه با آیتم‌هایی همانند دستگیره پنهان، پباده سازی زیبایی نیز دارا‌هستند.
اکثر یخچال های دوقلوی تازه کنوود نیز دارنده کمپرسور اینورتر با مقام انرژی A آبسردکن و یخساز اتومات هستند.
بطور خلاصه حمل و نقل آسانتر و فضای سردخانه بزرگتر از مزایای یخچال فریزر های دوقلو نسبت به ساید به حساب می آید.
بطور خلاصه:
• فضای زیاد و جادار بودن
• پباده سازی خوشگل
• فیلترهای بوگیر کار کشته
• گارانتی 124 ماهه کمپرسور های اینورتر
• منزلت مصرف انرژی A و +A
• سامانه در اختیار گرفتن سرمایشاتوماتیک
از خصوصیت های فریزر فریزرهای دوقلوی کنوود به حساب می آید.

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:16

محاسبه انگیزه گرم بودن درون سردخانه گرم شدن یخچال فریزر به جهت خلل در قسمت‌های داخلی و محیط‌های فریزر به وجود میاید نمایندگی یخچال کنوود در مشهد در بعضا از وقت ها با نظافت کردن بعضی از قطعات و یا این که ردوبدل آنها میتوانید خودتان ایراد را حل نمائید اولی نکته در محافظت فریزر، محل مطلوب آن در آشپزخانه می باشد در هنگام نصب به مسافت مطلوب سردخانه از دیوار نیز دقت داشته باشید. همت فرمایید که سردخانه را خیلی به دیوار و یا این که وسایل کناری آن نچسبانید. همینطور فریزر را جلوی فروغ و روشنایی بدون واسطه آفتاب و یا این که مجاورت اجاق‌گاز قرار ندهید.
دومی نکته این‌که قفسه‌ها و بخصوص محیط‌های فریزر را بیش‌ازحد مالامال نکنید.
بایستی در بخش‌های گوناگون یخچال فریزر، هوا در گردش باشد تا درون فریزر خنک خواهد شد. به همین ادله بعضی از مواد غذایی و چیزهای اضافه را از فریزر خالی فرمایید تا هم سردخانه مدل باشد و هم دمای مطلوب آن محافظت خواهد شد.
انگیزه گرم شدن سردخانه

نشت گاز در فریزر
او‌لین انگیزه گرم شدن یخچال فریزر، نشت گاز است. محل عبور گاز در سردخانه، کانال فلزی لوله‌ها در پشت سردخانه میباشد. معمولاً راه و روش تشخیص مشکل نشت گاز، وجود برفک در یک قسمت سردخانه می باشد. ولی می‌اقتدار با نشت‌یاب الکترونیکی نیز نشت گاز سردخانه را تشخیص بخشید.
فریزر را از برق جداگانه فرمایید و اذن دهید که برفک آن بدون نقص آب خواهد شد. بعد از آن یخچال فریزر را مجدد به برق وصل فرمایید و سرمادهی آن را بررسی فرمائید. در صورتی‌که پس از تعدادی ساعت درون یخچال فریزر همچنان گرم بود، بهتر میباشد که با نمایندگی‌های تعمیر سردخانه تماس حاصل نمایید.
فساد موتور حرفه یخچال فریزر
موتور حرفه یخچال فریزر موجب گردش هوای خنک در درون سردخانه می‌گردد. به همین عامل حاد شدن این قطعه فریزر منجر توقف سرماسازی و گرم بودن باطن یخچال فریزر می‌گردد. یخچال فریزر دارنده ۳ حرفه مستقل رشته اوپراتور، حرفه داخلی و رشته کمپرسور میباشد.
برای بده بستان حرفه اوپراتور میتوانید به‌این شکل کار فرمایید:
1. در آغاز دستگاه را از برق جداگانه فرمایید.
2. بعد کل مواد غذایی و کشوهای سردخانه را درآورید.
3. درحال حاضر در باطن سردخانه و روبروی خویش، کاوری که با یک سری پیچ سفت بسته گردیده را گشوده فرمائید.شاید رشته اوپراتور به کاور متصل باشد. در این حالت با احتیاط سیم‌های برق را از کاور غیروابسته فرمائید
4. پس از درآوردن کاور، حرفه اوپراتور را با احتیاط از سیم‌های برق غیر وابسته نمایید.
5. آنگاه رشته تازه را نصب و به ‌صحت به سوکت‌های مربوطه وصل نمایید.
6. در انتها کاور را مجدد به سردخانه سفت ببندید.

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 220 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 12:35

سردخانه کنوود پر‌نور نمی‌شود در شکل پر‌نور نشدن یخچال کنوود پریز برق و دوشاخه سردخانه را تحلیل کنید نمایندگی یخچال کنوود در مشهد ممکن میباشد به جهت فساد پیروزی مهم یخچال کنوود دستگاه پر‌نور نشود موتور سردخانه کنوود فعالیت نمیکند موتور سردخانه کنوود برای چندین ثانیه پر‌نور گردیده و مجددا انقطاع می‌گردد. احتمالا کمپرسور (موتور ) فریزر کنوود سوخته میباشد. ممکن میباشد رله اورلود دستگاه نیز حاد گردیده باشد مواد درون فریزر کنوود یخ می‌زند انگیزه یخ زدن مواد غذایی درون سردخانه کنوود می تواند مرتبط با فساد دمپر هوای مابین سردخانه و سردخانه باشد. همینطور فساد موفقیت مهم دستگاه نیز می تواند سبب بروز اینگونه ایرادی بگردد پیروزی الکترونیکی یخچال کنوود حاد شد‌ه‌است  پیروزی الکترونیکی دستگاه که نقش اصلی در تلاش دستگاه دارااست و همانند مغز بشر کار میکند ، ممکن میباشد به جهت نوسانات برقی و یا این که شستن یخچال فریزر حاد گردد که در‌این‌صورت نیاز به تعمیر و یا این که ردوبدل پیروزی مهم یخچال فریزر کنوود است.

صدای غیرطبیعی فریزر کنوود
صدای غیرطبیعی یخچال می‌تواند مرتبط با فساد حرفه یا این که فساد کمپرسور و یا این که تراز نبودن دستگاه باشد. چنانچه با حرکت دادن بدنه دستگاه صدای غیرعادی یخچال فریزر انقطاع خواهد شد احتمالا دستگاه شما تراز وجود ندارد و لرزش لوله های متصل به موتور فریزر کنوود سبب بروز صدا می‌گردد.

سردخانه کنوود یکسره عمل میکند .(دستگاه خودکار نمیکند)
در حالتی که که فریزر کنوود شما یکسره فعالیت میکند ممکن میباشد به جهت نشتی گاز این وضعیت فیس بدهد که به تبع آن سرمای دستگاه نیز از در میان خواهد رفت. انگیزه دیگر یکسره کارکردن یخچال فریزر فساد ترموستات یا این که سنسورهاست که به موجب این فساد مجموع مواد غذایی باطن سردخانه یخ‌زده خواهند شد.

لاستیک به دور درب یخچال فریزر کنوود وخیم گردیده‌است .
فساد لاستیک بدور درب فریزر منجر هدر رفتن سرمای درون یخچال فریزر و کاهش ارتفاع قدمت موتور سردخانه کنوود می‌شود و همینطور منجر ارتقاء مصرف برق می گردد.

درون فریزر کنوود بوی بد می‌دهد.
انگیزه بوی بد درون فریزر کنوود ، ممکن میباشد مرتبط با فساد ذغال بوگیر درون یخچال کنوود باشد. همینطور وجود مواد غذایی دارنده بوی زیاد مثل ترشیجات ، یا این که قرار دادن مواد غذایی به مقطع زمانبر در یخچال می تواند سبب ساخت‌و‌ساز بوی بد گردد. جهت رفع بوی بد یخچال کنوود بدنه داخلی دستگاه را با محلول جوش شیرین و وانیل شستشو دهید و تعدادی قطعه ذغال کبابی درون یخچال فریزر قرار بدهید تا بوی بد رفع شود.

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 12:30

در نوشته ی علمی کمپرسور فریزر به فعال سازی موتور سردخانه به طور بدون نقص می پردازیم نمایندگی یخچال کنوود در مشهد پیش از استارت فرایند نصب ، دستگاه را از منبع تغذیه جداگانه نمایید آنگاه محتویات یخچال فریزر را بیرون نمایید و یا این که آن‌ها را فعلا در سردخانه دیگر قرار دهید به سراغ کمپرسور دیرین بروید که معمولا در ذیل یخچال فریزر جای‌دارد و از پشت دستگاه قابل دسترسی میباشد در شکل لزوم از یک پیچ گوشتی به کار گیری نمایید تا گارد را خارج آورده و کمپرسور را گشوده فرمایید کمپرسور را خارج بیاورید و تحلیل فرمایید تا مطمئن گردید که آیا خازن داراست برای بیرون کردن کمپرسور ،سیم کشی و روزنه های کمپرسور را از خازن غیر وابسته فرمایید در نصب ؛ هرگونه hardware را نیز حذف نمائید بعد یک کمپرسور نو با به عبارتی سبک موردنظر خریداری نمائید.
• خازن را به کمپرسور نو توشه رعایت سیم کشی درست ؛ همانطور که بوسیله آفریننده شما ارائه گردیده‌است وصل نمایید.
• افزودن گاز مبرد سبب عمل کمپرسور می گردد.
• پیش از شارژ دستگاه با مبرد شما می بایست خلاء را خارج بکشید.
• اساسی میباشد که آحاد روند را با تمرکز اجرا دهید.
• هنگام فعالیت درین مرحله از دستکش های ایمنی استعمال فرمائید.
• مبرد در معرض مواد شیمیایی میباشد که ازت را تخلیه می نمایند.
• سوپاپ ها را وصل نمایید آن‌گاه شیرهای یخچال فریزر را محاسبه کرده و آنها‌را به کمپرسور وصل فرمائید.
• زمانی که کمپرسور نو را نصب میکنید ، از مدار سوپاپ و سیم کشی را که گزینه پذیرش خالق میباشد تقلید فرمائید.
• آزمایش دستگاه بعد از اینکه سیم کشی و سوپاپ ها متصل گردیده اند، گارد نگهدارنده را گشوده فرمایید و دستگاه را تست فرمایید تا ملاحظه کنید آیا فعالیت می نماید.
در صورتیکه کمپرسور سردخانه جراحت ببیند چه مشکلاتی برای دستگاه به وجود می‌آید؟
در صورتیکه کمپرسور یخچال فریزر زخم ببیند اشتباهات پایین برای دستگاه شما به وجود می آید:
خنک کننده سردخانه متوقف می‌شود
• سرمای فریزر از دربین میرود.
• وقتیکه موتور سردخانه زخم ببیند دیگر اقتدار مایحتاج برای هدایت گاز با فشار به اواپراتور را نخواهد داشت.
• یک کدام از شایسته ترین موردی که نشانه میدهد کمپرسور اختلال داراست این میباشد که یخچال فریزر به اندازه کافی خنک نباشد یااینکه برخی از بخشها سردخانه از خنک کنندگی کمتری برخوردار باشند.
• آزمایش موتور کمپرسور به شما یاد‌آوری می نماید که چه اتفاقی می افتد.
کمپرسور سردخانه لبریز آشفتگی میگردد
• کمپرسور به صورت معمول در بخش اعظمی از دستگاه های امروزی بی سر و صدا میباشد، بدین ترتیب در حالتی‌که رمز و صدایی ساخت‌و‌ساز نماید، واضح میباشد که آرم نیکی وجود ندارد.
• شما می بایست جایی که نخستین از تمامی صدا میدهد را محاسبه نمائید.
• چنانچه آن کمپرسور میباشد، ممکن میباشد خیلی دیر گردیده باشد.
• معمولا یک کمپرسور مالامال همهمه یک کمپرسور معیوب میباشد، براین اساس شما احتمالا نیاز دارید فورا آن را بده بستان فرمایید.
• به حافظه داشته باشید که کمپرسور دستگاهی میباشد که گاز و فشار باطن فریزر را در دست گرفتن می نماید، به این ترتیب ممکن میباشد راز و صدای با مراقبت فشار بالا و گاز معیوب دارای ارتباط باشد.

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت: 12:22

یک سردخانه وقتی که مبتلا بوی بد میگردد، در‌صورتی‌که این عطر به‌شکل مداوم در فضای داخلی یخچال فریزر به گردش دربیاید، به‌رنج رفع می شود نمایندگی یخچال کنوود در مشهد به همین انگیزه میباشد که پیشنهاد می گردد به‌شکل مداوم فضای داخلی آن را منزه فرمایید و همینطور در آن را گشوده نگه‌دارید. فساد گاز و موتور می تواند برهان بوی بد سردخانه باشد. در‌این حالت انگیزه بوی بد پشت یخچال فریزر قادر است همین باشد. چراکه گاز و موتور معمولاً در فضای پشتی سردخانه قرار میگیرند و گهگاه ممکن میباشد برهان این بوی بد این موردها باشند. علل متعددی ممکن میباشد ایجادکننده بوی بد در فریزر باشند. نقایص فنی و به کارگیری خطا دو ادله وجود بوی بد در سردخانه به شمار می روند. به‌دنبال درباره با معدود تأثیر ترین مورد ها تا مؤثرترین مورد ها خالق بوی بد در یخچال فریزر‌ها نکاتی را بیان خوا‌هیم کرد. هرمورد از این موردها به‌تنهایی می توانند بوی بدی در سردخانه تولید نمایند؛ البته مجال ساخت این بوی بد برای هرکدام گوناگون خواهد بود.
تأثیر مواد غذایی در بوی بد یخچال فریزر و پاک کردن
به عبارتی‌طور که گفته شد غذاها و مواد خوراکی که در سردخانه مراقبت میگردند، یک کدام از مواقعی می باشند که بعداز فاسدشدن چندان ساخت‌و‌ساز بوی بد نخواهند کرد؛ ولی این گزاره به‌این معنا نمیباشد که به‌طورکلی بوی بد منتشر نخواهند کرد. غذاهای فاسد نیز به مقدار پاره ای بوی بد ترشح می‌نمایند؛ که در زمان‌مجال نسبتاً زمان بر بوی بد سردخانه را فرا خواهد گرفت. آب و مایعات نیز اینگونه تأثیری در فریزر دارا‌هستند. در صورتی‌که در فریزر شما آب یا این که مایعات به مقطع زمان بر روی سطح سرد باقی بماند بوی نامطبوعی ایجاد خواهد شد. همین زمینه برای مواد غذایی آبکی نیز صحت می‌نماید.
غذاهای چرب یکی از دیگر از مواقعی می باشند که بوی بد سردخانه را ارتقاء میدهند. انگیزه بوی بد فریزر ساید نیز میتواند از هم‌چین مواقعی باشد. مقطع که برای پاک کردن یخچال فریزر‌ها در حیث گرفته‌گردیده به‌طورمعمول تحت ۲ هفته است. برای اینکه بوی بد سردخانه رفع خواهد شد و یا این که از ساخت‌و‌ساز آن پیشگیری خواهد شد می بایست دو هفته یک‌توشه فریزر را منزه کرد.
پاک کردن یخچال فریزر به طرز خاص آن شکل میگیرد. کوشش نمایید در شست‌وشو و پاک کردن فضای درونی فریزر از مواد شستشو طبیعی استعمال نمائید. به انگیزه نگه‌داری مواد غذایی و خوراکی، شست‌وشو با شوینده‌های شیمیایی یه خرده خطرناک می باشد. یا این که می توانید از مواد شستشو شیمیایی‌ای به کارگیری نمایید که مقدار آنزیم‌های آن معدود باشد.

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 12:42

این مجموعه هم‌فعلا وابسته به شرکت اثاثیه خانگی دلونگی ایتالیا می باشد نمایندگی یخچال کنوود در مشهد کنوود پباده سازی، ساخت و فروش اثاثیه آشپزخانه از قبیل فریزر، مایکرویو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره را برعهده داشته و کارگاه‌هایی در پاکستان، چین، ترکیه و انگستان تأسیس کرده است. برای مثال سردخانه کنوود در ترکیه ساخت و ساز و به بازار جهانی عرضه می شود کیفیت برند اسباب خانگی کنوود در دنیا شناخته گردیده است و حتی‌در جمهوری اسلامی ایران، بخش اعظمی در پی این مارک میباشند.کنوود را می‌اقتدار یک اسباب و اثاث خانگی انگلیسی برشمرد در شرایطی‌که شما از دوستداران بردند کنوود می‌باشید و قصد خرید محصول ها این موسسه را دارید، راهنمای خرید اسباب خانگی کنوود را مطالعه فرمائید تا با اطلاعاتی بدون نقص خرید خویش را ایفا دهید.
پیرو به چک ارزش، خصوصیات کلی و حتی خصوصیات جزئی مانند واحد سنجش مصرف انرژی فریزر کنوود می پردازیم و در غایت با ایده ها کارشناسان در رابطه این محصولان آشنا می‌شویم.
نظارت کیفیت سردخانه کنوود
یخچال فریزر کنوود از پرفروش‌ترین یخچا‌ل‌ها میباشد البته آیا کیفیت نیکی داراست؟ از ارزش آن استحضار دارید؟ یا این که حتی از مقدار مصرف انرژی آن؟ نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود درین نصیب به سؤالات فوق و صدها سؤال دیگر در رابطه سردخانه کنوود که ذهنیت شما را مشغول کرده‌میباشد، جواب خوا‌هیم اعطا کرد.
• خصوصیات فریزر فریزرهای ساید بای ساید کنوود سبک KSBSH911
1. مجهز به آبریز
2. امکان جا‌به‌جایی لولای درب ندارد
3. سیستم هشدار دهنده
4. نمایشگر دیجیتال لمسی
5. نمایشگر دیجیتال
6. قفل نوباوه
7. منزلت مصرف انرژی A+
8. رنگ استیل و سپید
9. یخچال فریزر مجهز به یخساز خود کار
10. مقام مصرف انرژی یخچال فریزر A+
11. سردخانه قفل نوپا داراست
12. نمایشگر دیجیتال
13. سیستم انجماد سریع
14. سیستم هشداردهنده
15. کمپرسور اینورتر
• لحاظ کارشناسان یخچال کنوود سبک KSBSH911
1. سردخانه کل نوفراست دیجیتال
2. ورقه نمایشگر لمسی با کاربردی سهل وآسان
3. یخساز خود کار آبریز با غربال تصویه آب
4. مجهز به نوروروشنایی LED
5. سیستم سرمایش یکسری جهته برای جدید نگه داشتن مواد غذایی
6. محیط آبریز بلندتر برای استعمال آسوده‌خیس
7. سیستم سرمایش سریع برای یخچال فریزر و فریزر
8. معدود‌ترین فضای غیر اثرگذار و بیشتر فصای موءثر
9. طبقات شیشه‌ای با امکان جا‌به‌جایی آسوده
10. قفسه‌های تبارک‌خیس به همرا محیط محافظت بطری
11. سازگار با بخش ها آب و هوایی گرمسیری
12. مجهز به کمپرسور اینورتر
• خصوصیات سردخانه فرنچ کنوود سبک KFDCFH670
1. یخچال فریزر مجهز به آبریز
2. قابلیت جابه‌جایی لولای درب سردخانه وجود داراست
3. مجهز به سیستم هشداردهنده
4. نمایشگر دیجیتال لمسی
5. نمایشگر دیجیتال
6. قفل نوباوه
7. جایگاه مصرف انرژِیA+
8. یخچال فریزر سیستم انجماد سریع دارااست
9. سیستم هشدار دهنده
10. یخساز مکانیکی ندارد
11. رنگ استیل و سپید
12. مجهز به محیط با قابلیت و امکان تبدیل دما ( تبدیل سردخانه به سردخانه)
• لحاظ کارشناسان سردخانه فرنچ کنوود سبک KFDCFH 670
1. مجهز به فناوری تأمین برودت دوگانه کل نوفراست
2. نمایشگر لمسی
3. مجهز به یخساز خود کار و آبریز
4. مجهز به محیط با قابلیت و امکان تبدیل دما
5. مجهز به طبقات شیشه‌ای قابل تهیه
6. سیستم روشناییLED
7. درب‌های ضد خش

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 12:52

همینطور فرسودگی سیم کشی داخلی سردخانه، میتواند باعث به اتصالی و سوختگی سیم ها و حتی‌د‌ر موردها شدید به حریق سوزی منجرب خواهد شد نمایندگی یخچال کنوود در مشهد البته نگران نباشید، زیرا در اکثر مواقع فیوز هایی در خویش دستگاه و یا این که حتی‌د‌ر ساختمان درنظرگرفته شده میباشد، که بازدارنده از وقوع این اتفاقات می گردد خلل در سیم کشی ساختمان همینطور ممکن میباشد یک کدام از دیگر از عوارض حریق سوزی بخاطر معیوب بودن سیم کشی منزل ها باشد که منجر بوی سوختگی می‌گردد. این خلل بیشتر تایم ها در منزل های کهن که دارنده سیم کشی های کهن و فرسوده میباشند واقعه می افتد یکسره شدن ترمودیسک وبیش از حد کارکردن المنت ترمودیسک یخچال وظیفه ی انقطاع کردن المنت در دمای بیش تر از اندازه بالا را داراست. همینطور در دماهای ذیل خیس وصل خواهد بود. در برخی موردها معدود پیش میاید که ترمودیسک امکان جدا و وصل کردن برق را متناسب با دما از دست می‌دهد. به عبارت دیگر در مواردی ممکن میباشد ترمو دیسک کلا انقطاع خواهد شد که دراین‌صورت المنت به هیچ عنوان وارد مدار نخواهد شد. در مواردی دیگر(هر یکسری معدود) ترمودیسک یکسره می گردد که در‌این حالت المنت یکسره فعالیت خواهد کرد که فیض ی آن قابلیت سوختگی باطن دستگاه وجود خواهد داشت.
نقص فنی در پباده سازی
شرکتهای تولید کننده ی وسایل برقی بایستی طوری اثاثیه خویش را پباده سازی نمایند، که در شکل وخیم شدن کسی صدمه نبیند. آنها نباید بخاطر بهره دهی و مسائل اقتصادی خویش استاندارد ها را رعایت نکنند. جدای کیفیت دستگاه ها، ما نیز بایستی مدام چند مسائل ایمنی را در حیث بگیریم تا از وقوع اتفاقات نا خوشایند خودداری کنیم. سازندگان یخچال فریزر بایستی در ایجاد کرد بخش پشت و شالوده های سردخانه به مکان پلاستیک از فلز استعمال نمایند تا مخاطرات ناشی از حریق سوزی تا حد متعددی کاهش پیدا نماید. در فریزر هایی که پشت آنان از پلاستیک درست شده، بعداز سپری شد ۹۰ ثانیه و در سردخانه هایی که نصیب پشت و مبنا های آن از فلز تشکیل شده ۲۰ دقیقه سرعت حریق تصاحب کردن تقریب زده گردیده است.

محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال...
ما را در سایت محل تبادل نظر مراکز فروش نمایندگی یخچال دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال کنوود در مشهد, نویسنده : عیدی yakhkenwood بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 12:53